Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Aghyppo O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Aghyppo O. Substantiation of methodological approaches to compiling complex recreational programs [Електронний ресурс] / O. Aghyppo // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2018. - № 2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2018_2_3 Мета роботи - обгрунтувати методологічні підходи до складання рекреаційних програм як форми діяльності фахівця в галузі фізичного виховання. Аналіз наявної літератури і системний аналіз. Основою будь-якої оздоровчої або рекреаційної системи є режим дня. Використання різних варіантів режиму дозволяє полегшити пристосування до умов перебування, забезпечує відповідність інтенсивності застосовуваних природних і преформуючих чинників функціональним можливостям дітей. В умовах оздоровлення використовують щадний і тренуючий варіанти, які змінюють один одного. Харчування превентивної спрямованості, що застосовується при рекреації та оздоровленні школярів, які перебувають у стані донозології, також базується на дотриманні принципів раціонального харчування. Раціон збагачується біологічно активними речовинами для усунення дефіциту вітамінів і мікро-елементів. З огляду на ключове значення активації вільнорадикального окислення в реалізації механізму більшості несприятливих факторів, раціону надається антиоксидантна і адаптогенна спрямованість. Рівень рухової активності повинен бути максимальним у практично здорових дітей, її тривалість у період рекреації становить не менше половини часу неспання. При оздоровленні рекомендується руховий оптимум, відповідний функціональними можливостями. Фізичне виховання є основною формою реалізації рухової активності, що обумовлено його тренуючим впливом на органи і системи. Висновки: проведений аналіз особливостей рекреації та оздоровлення дозволив обурунтувати зміст відповідних оздоровчих, рекреаційних програм. Ядром даних програм повинен бути модифікований режим дня, значуще місце в них займають харчування та рухова активність. Організація рекреації та оздоровлення дітей, що відносяться до 1 - 2 груп здоров'я, також потребує внесення змін і доповнень, що враховують стан здоров'я, виконання гігієнічних вимог, корекції основних компонентів рекреаційних та оздоровчих систем. Саме це забезпечить адекватну і ефективну оптимізацію здоров'я школярів.
|
|
|